سید محمد جواد تقویسید محمد جواد تقوی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات بزرگ مرد کوچک

نی نی خاله سارا

1392/5/18 14:34
853 بازدید
اشتراک گذاری

٢٣ اردیبهشت 92

بالاخره نی نی خاله سارا به دنیا اومد.

همه کلی شوق و ذوق داشتیم

ریحانه کوچولو با اینکه 6 ماه و 17 روز از تو کوچکتره ولی با تو توی یه سال تحصیلیه

باورم نمی شه که تو شش ماه پیش این اندازه بودی

به خاله سارا گفتم: آجی جون شش ماه دیگه صبر کنی میشه اندازه الان محمد جواد.

این هم عکس اولین روز ریحانه خانم توی خونشونه که تو رو گذاشتم کنارش و عکس گرفتم

 

ریحانه آجی سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیه
16 مرداد 92 9:43
چه پسر نازی چه تپل مپل خدا حفظش کنه ممنون که به وب من سر زدید
زهرا
17 مرداد 92 0:12
سلامممممممممممممممممم نمي دوني چقد ذوق كردم عكسهاي گل پسرت رو ديدم !!!!!!!!! كار خيلي خوبي كردي خيلي خوشحال شدم . خانم معلم من دلم ميخواد قورتش بدم اجازه هست؟؟؟؟ چقد شبيه خودته ... ياد روزي كه خبر بارداريت رو بهم دادي بخير ! راستي ني ني سارا چقد مو داره !!! مشخصه دخمله .
زهرا
17 مرداد 92 0:14
عكس عروسي عمو جونش خيلي قشنگه . به جاي من ببوسش و بچلونش ... خيلي جيگره سيد كوچولوي من بوسسسسسسسسسسسسسسس
زهرا
17 مرداد 92 0:18
تا سه نشه بازي نشه

عزيزم يه پيشنهاد ، فقط و فقط در حد يه نظر : قالب وبلاگ صورتي نباشه بهتره چون يه ذره دخترونه است . اگه بتوني رنگش رو عوض كني بهتره .



ببخشيد فضولي كردم







مرسی زهرا جان- خیلی لطف کردی که بهم سر زدی
راست میگی
سعی می کنم قالب وبلاگ را حتما تا آخر هفته دیگه عوض کنم
زهرا
18 مرداد 92 0:15
يكي منو از اينجا بندازه بيرون

از ديشب صد دفعه اومدم و رفتم ... دل نمي كنم خوب چيكار كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی که بهم سر میزنی
زهره دایی مسعود
26 مرداد 92 20:06
سلام خواهر. با این عکس ها دل ما رو حسابی میبری. دختر سارا خیلی بامزه و پر مو .البته من روزای اول تولدش دیدمش فکر کنم الان قیافه اش عوض شده. بوس