سید محمد جواد تقویسید محمد جواد تقوی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات بزرگ مرد کوچک

تولد کیانا جون

1392/5/20 2:59
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز  تولد کیاناقلب بود(نوه عموی بابایی)

به تو که گویا خوش گذشت( خدارو شکر)لبخند

فقط حیف که اینجانب به خاطر حساسیت جنابعالی به پروتئین گاوی از خوردن ساندویچ (چون میترسیدم پنیر پیتزا داشته باشه و یا کالباسش گوشت گاو داشته باشه)، کیک(چون خامه داشت) ،ماکارونی(چون گوشت چرخ کرده داشت)، الویه(چون مشکوک بودم که شابد ماست و یا شیر داشته باشد) محروم بودم.ناراحت

بابایی -من و تو و زن عمو و عمه و ستایش رو برد و اورد.

راستی عمه (مامان آجی ریحانه و امیر مهدی) با آجی ریحانه و امیر مهدی نبودند(مسافرت بودند)

 

اینم کیک تولد سه سالگی کیانا جون

ایشاله تولد تو عسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللم

کیک تولد کیانا

 

 

البته از عروس خانم ( کیانا) نتونستیم عکس بگیریم (یعنی وقت نشد) ولی این هم چند تا عکس از گل پسرم

 

محمد جوادمحمد جواد

 کیانا جون تولدت مبارک ( ایشاله 120 ساله بشی)قلبقلبقلبقلبماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دايي حميد
20 مرداد 92 8:41
جيگرتو برم من


مرسی داداشی
فاطمه هداوند
20 مرداد 92 11:20
این بچه پررو رو این قدر لوس نکن.کیک نمی خورموساندویچ نمی خورم یعنی چی

مرسی فاطمه جون که بهم سرزدی
چه کار کنم دیگه
دکتر گفته و ما هم ....
زهره دایی مسعود
26 مرداد 92 20:11
چه کیک جالبی