سید محمد جواد تقویسید محمد جواد تقوی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات بزرگ مرد کوچک

بهای بهشت

1392/5/21 1:16
247 بازدید
اشتراک گذاری

بله از قدیم گفته اند بهشت را به بها دهند نه بهانه و با توجه به آن حدیث معروف که فرمودند بهشت زیر پای مادران است پس حتما حالا حالا ها ما باید بهای این بهشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رو پرداخت کنیم.بغل

این هم چند نمونه از اذیت های سید کوچولو که حتما جزئی از این بها است (شاید هم بهانه؟؟!!)

 

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

چند وقته دندونهای بالایی رو می خوای دربیاری و برای همین جای دندونات میخواره

برای همین به هر چی میرسی گاز میگیری نیشخند

این هم جای دندونهای جنابعالیه  گریه گریه گریهگریه

 

 

 محمد جواد

 

این هم تلاش جنابعالی برای بیرون ریختن سنگ های شومینه- تقریبا کار هر روزته . روزی چند بار. و من هم هر روز جمع می کنم و تو دوباره می ریزی  قهر

 

محمد جواد

 

این بابایی بنده خداست که تو داری موهاش و میکنی

نکن- نکن - کندی همه موهای سر سید خدا راکلافه

 

مجمد جواد

وای وای وایهیپنوتیزم هیپنوتیزم

کاشکی اومده بودی تمام موهای سر منم میکندی اما با لب تابم این کار رو نمی کردی!آخ

لب تابی که 5 ساله روی جفت چشمام ازش مواظبت کردم حالا به چه روزی افتادهگریه گریه گریه گریه گریه گریه گریه گریه گریه

راستش امروز هم با erorهای ترسناکی روشن شددل شکسته

 

 

مجمد جوادم

 

این هم حمله تو به دفاتر کاری بابایی

تا اون باشه دیگه روز تعطیل کارش رو خونه نیارهنیشخند

 

محمد جواد

 

 

با همه این کارات تو برای من و بابایی همه چیزیی-همه چیز- همه چیز

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خانم معظمی
21 مرداد 92 11:10
[ برام خیلی جالب بود وبسیار لذت بردم . سید کوچولوی جیگر از بودنت درکنار مامان خیلی خوشحالم الهی همیشه درکنار هم خوش باشید .بزرگ شدی قدر مامان خوش ذوقتو بدون.از دور روی چون گل دوتاتونو می بوسم[


واااااااااااااای خانم معظمی- باورم نمیشه - خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدید. نرگس جون و نیوشا رو از طرف من ببوسید
عاطفه
21 مرداد 92 17:29
عزیز دلم . فدای اون دندونای کوچولوت بشم ! تقصیر بچه چیه سنگ های شومینه من بزرگسال رو هم وسوسه میکنه بریزمشون بیرون بابایی هم موهاشو کوتاه کنه خب ! لب تاپ هم .. نظری ندارم و با دفاتر بابایی خوب کاری کرد بهانه و بها رو با هم بدست آوردی


مرسی عاطفه جان
ممنون که بهم سر زدی
مامان محمدطاها
22 مرداد 92 23:25
وااااااااااااااااااااااااااااای ماشاالله
چه شیطون بلاییه
خدا حفظش کنه ایشالا
خصوصیتونم بچکیدلطفا


مرسی عزیزم بابت کد
زهره دایی مسعود
26 مرداد 92 20:14
الهی جیگرشو برم با این کاراش. تو رو خدا برنامه ریزی کنید بیایید خونه ی ما یکم دور هم باشیم .با پسر جیگرت بازی کنیم.