سید محمد جواد تقویسید محمد جواد تقوی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات بزرگ مرد کوچک

لالایی

1392/5/25 15:54
435 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بعد از تولد سید کوچولو این لالایی ها رو از اینترنت سرچ کردم. توی اون سایت ها این لالایی ها هر کدوم به هر شهر نسبت داده شده بود. البته من خیلی از ابیات رو که دوست نداشتم حذف کردم. امیدوارم کوچولوها از این لالایی ها خوششون بیاد

خوابخوابخوابخواب خوابخوابخوابخواب خوابخوابخوابخواب

 

 

لالالا گل خشخاش
بابا رفته خدا همراش
لالالا گل فندق
مامان رفته سر صندوق
لالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره
بخواب ای نازنین من مامان قربون تو میره

 

 

الالالا که لالاتم
اسیر قد و بالاتم
الالالا گل زردم
به قربوت تو می گردم
الالالا گل سوسن
سرت خم کن لبت بوسم

الالالا، گل آلو، 
درخت سیب زرد آلو.
الالالا، گلم باشی،
بخوابی بلبلم باشی،
تسلای دلم باشی. 
الالالا  گلم بیدار،
گلم هیچ وقت نشه بیمار.
الالالا لالاش می یاد،
صدای کفش باباش می یاد،

لالالالا، گلم بودی.
عزیز و مونسم بودی.
لالالالا گل نسرین
بیرون رفتن، درو بستین
بیارین تشت و آفتابه
بشورین روی شهرزاده.
که شهرزاده خدا داده

لالالالا، گل آوشن
کاکا رفته چشوم روشن
لالالالا، گل زیره
بچه ام آروم نمی گیره
تو که تا غنچه ایی بوئی نداری
همین که وا شدی با دیگرونی
لالایت می گم و خوابت نمی آد
بزرگت می کنم یادت نمی آد
لالالالا گل خشخاش
بابات رفته خدا همراش
لالالالا گل نعنا 
بابات رفته شدم تنها
لالالا گل پسته، 
شدم از گریه هات خسته.
لالالا گل عناب،
شدم از گریه هات بی تاب

لالالالا گل پونه بابات رفته در خونه

لالالالا گلم باشي هميشه در برم باشي


لالالالا گلم لالا بخواب اي بلبلم لالا

لالالالا گل دشتي همه رفتن تو برگشتي

خداوندا تو پيرش كن خط قرآن نصيبش كن

لالالالاگلم باشي بزرگ شي همدمم باشي

كلام الله تو پيرش كن زيارتها نصيبش كن

لالالالاگل زردم نبينم داغ فرزندم

خداوندا تو ستاري همه خوابن تو بيداري

به حق خواب و بيداري عزيز م را نگه داري

لالالالاگل خشخاش بابات رفته خدا همراش

بابات رفته به هل چيني، بياره قند و دارچينی

 

خوابخوابخوابخواب خوابخوابخوابخواب خوابخوابخوابخواب

 

اینم عکس جیگر مامان که توی ماشین خوابیدهماچ

نفـــــــــــــــس، وقتی خوابی بیشتر دوست دارمقلبقلبقلبقلبقلب

 

محمد


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدطاها
24 مرداد 92 22:09
سلام دوست خوبم رمز مال پنج شش تا مطلب اخره ها یکی از مامانا با یه مرور گر دیگه امتحان کرد درست شد سید کوچولوی نازم رو ببوسید