سید محمد جواد تقویسید محمد جواد تقوی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات بزرگ مرد کوچک

آرزوهایم...

1392/5/11 0:51
168 بازدید
اشتراک گذاری

محمدام

سختی ها انسان را می سازد

و من و پدرت ساخته دست این استاد بزرگ زندگی هستیم

من دوست دارم که تو نیز به دست این استاد بزرگ سپرده شوی

اما...

 اما تو وقتی به دنیا آمدی که رفاه نسبی خانه ما را فرا گرفته است ولی قرار نیست که همه کودکانی که در رفاه نسبی  هستند لوس و وابسته و دست بسته بار بیایند

ای کاش

ای کاش بتوانم تو را انسانی حکیم تربیت کنم

تمام آرزویم برایت همین است و می دانم که آرزوی پدرت هم همین است اما شاید

شاید راه هایمان با هم فرق کند

شاید تصور من و او از انسان حکیم با هم تفاوت داشته باشد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره دایی مسعود
18 مرداد 92 23:15
الهی قربون اون صورت زیبا و مهربونت بشم.امیدوارم در کنار پدر و مادر مهربانت خوش و خرم باشی . الان که این عکس ها رو دیدم یاد ننه افتادم که چقدر دوست داشت تو رو ببینه. چقدر دلم براش تنگ شده کاش تو رو میدید. فقط می تونم بگم خیلی ماه و جیگری . بوسسسسسسسسسسسس


مرسی آجی جون با وفا
مرسی که به ما سر زدی
ایشاله وب کوچولوی خودت- جبران کنیم