سید محمد جواد تقویسید محمد جواد تقوی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات بزرگ مرد کوچک

تابستان 93

1393/6/17 14:47
471 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر، در منزل عمهبوس

برای دیدن بقیه ی عکس ها به ادامه ی مطلب بروید.

شهریور 93 ، مامان فاطی پاش رو عمل کرد . ما هم مثلا رفتیم تا از ایشون پرستاری کنیم. شما هم داری کمال لطف رو به ایشون میکنی(البته از نوع معکوس)سوال

 

اول می ری روی مبل، بعد دسته ی مبل، بعد  روی اوپن، بعد داخل سینک ترسو

وای................................... خدای من، خودت حفظش کنغمناک

 

تابستونه دیگه....

 

دارم مبل ها رو از زیر اوپن میکشم کنار تا تو دیگه نری روی اوپن و داخل سینک

اما جناب عالی از این فرصت هم استفاده می کنی و میری روی مبل ایستاده

اخه من از دست تو ........خسته

 

توی باغ عمه جون شون

 

 

عروسی عمو علی اکبر (22 مرداد)

 

 

تو با آقای داماد (ایشالله خوشبخت بشین داداش علی)آرام

ایشاالله عروسی تو نفسم چشمک

 

گل پسرم در حال افطاری خوردن ( اولین افطاری ماه رمضان)محبت

باورت نمیشه ..........................تعجب

این جا داری سحری می خوریتعجبتعجب

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (3)

زهرا
3 آبان 93 23:06
سلامممممممممممممممم آخه نمي گي اين جيگرو چشم مي زنن ..؟. واي عاشقشم خيلي ناز و خوشكله خيليييييييييييييييييييييييييييييي . كپ خودته فني هم هست ماشالله ... دلم برات تنگ شده وبت رو ديدم هواتو كردم ... ايشالله داماديش ... از الان دختر منو تو ليستت بزار هههههههه
مامان فرهام
6 آبان 93 11:37
سلام عزیزم پسر منم روز تولدش با پسر شما یکیه من با اجازه لینکتون کردم به ما هم سر بزنید
مامان محمد
6 آبان 93 13:08
عزیزم تولدت مبارک.ایشالله عاقبت بخیر باشی